It’s all about the little rocks

 
Blomsterphoto, Soli ©
 

17 thoughts on “It’s all about the little rocks

  1. De foto geeft me een vreemd gevoel. Het verwart me, de kleur, compo, de abstractie. Ik krijg er de vinger niet achter maar dat hoeft ook niet. Soms is het ook zo goed …

    • Erg prettig dat je dat dan ook zegt. Ik denk erover na, al is het soms ook goed zo :-)
      Dat het bevreemdend is, ben ik absoluut met je eens.
      Er gaan er nog een paar komen, waarin ik verschillende dingen heb geprobeerd met licht, kleurversterking en compositie, met de, meestal onopvallende kiezel, voor het voetlicht.
      En geef alsjeblieft kritiek als je wilt, ik moet en wil nog zoveel leren.
      Dank, Tjerri.

Geef een reactie

