temporary

Beste lezers,
Zoals jullie misschien gemerkt hebben, ben ik de laatste wat minder actief op blomsterphoto. Dat heeft te maken met mijn rug. Natuurlijk blijf ik hier en zijn er nog een heleboel mooie dingen te fotograferen die ik op blomsterphoto kan laten zien maar blomsterphoto is een seizoensblog waarin hoofdzakelijk macrofotografie te zien zal zijn. Fotograferen is nu wat lastiger wanneer mijn onderwerp niet op ooghoogte is.
Op mijn WordPress-blog Di’s Storia dat iets minder bekend is, wil ik ander fotomateriaal laten zien en ik hoop dat de mensen die mij hier volgen, mij daar ook willen volgen.

 Hartelijke groet,
 Soli

Blomsterphoto Soli 2013
Blomsterphoto Soli 2013 Blomsterphoto Leaves Soli 2013

Dear readers,
You might have noticed I’m less active on blomsterphoto recently. This is because of problems with my back. Ofcourse I will remain to make pictures for blomsterphoto and there are still lots of beautiful pictures to make that I can share with you, but blomsterphoto is a seasonbound blog with mainly macro photography. This is a bit more difficult now if my subject isn’t at eye level.
I want to show other photographs on my slightly less known worldpressblog Di’s Storia, and I hope that the people who follow me here on blomsterphoto, will check Di’s Storia out as well.

 Sincerely,
 Soli

15 thoughts on “temporary

    • Het ging eigenlijk best goed maar nu maak ik ongeduldig ruzie met een loopstok omdat ik door mijn rug ben gegaan en toch alles wil doen en zijn mijn macrofoto’s vervaagd omdat ik mij eigenwijs trachtte te verzetten. Ik wil tegen de wind in maar mijn (macro)foto’s doen niet mee. Dan maar even naar de andere kant, op Di’s Storia; dat kan ik zittend doen vanuit mijn archief. Met mijn rug is het gewoon oppassen en blijkbaar heb ik even niet goed opgelet.

  1. Heel veel beterschap met je rug, ik hoop dat we over niet al te lange tijd weer van je macro’s kunnen genieten. Je andere blog is overigens ook zeer de moeite waard!

    • Dank je wel; fijn dat je mijn andere blog ook vond. Ik hoop in het nieuwe jaar weer met rechte rug te kunnen fotograferen.

Reacties zijn gesloten.