taxus baccata

Een bloeiend takje.


 

9 thoughts on “taxus baccata

    • Ja, goh… Het is natuurlijk een uitdagende prikkelende repliek van jou en Jan Voskuil. Want jullie hebben, denk ik, wel gelijk. Ik heb zo dicht mogelijk op het onderwerp gefocust om het bloeien weer te geven en is een Taxus bosschage verder vrij donker.
      Ik roei met de riemen die ik heb in de licht omstandigheden buiten. Dus de grote vraag die ik nu aan mezelf stel: is het het onderwerp of ben ik het? Straks opnieuw proberen!

      • Vooral da laatste Soli. wachten tot er misschien mooier licht op valt op een ander deel van de dag. Bijlichten met een ledlampje vanuit verschillende hoeken kan soms ook verrassende resultaten geven, hoewel je dan vaak wel de witbalans moet corrigeren.

Reacties zijn gesloten.