Autumn light

blomsterphoto_autumn-light_meconopsis_soli
 

13 thoughts on “Autumn light

    • Ik heb geen kleurenversie van dit beeld. Normaal wel en zou ik de kleurtonen apart van elkaar terug, met de lichtsterkte, naar een monochrome versie brengen, maar nu heb ik de monochroominstelling van de camera gebruikt. Om ook dat eens te proberen. Ik heb de bloem iets onderbelicht, met 100 iso en f4. De kleine nabewerking heb ik met de kleurencurven van PS gedaan.

  1. Persoonlijk vind ik het iets te doods, een bloem dat zijn voor mij toch stralende kleuren, maar je doet natuurlijk gewoon je zin hé!!! Je hebt hem wel mooi op beeld!

  2. Z/W voor zo’n foto zou ik niet direct kiezen maar als ik het resultaat zie ga ik het toch ook eens proberen want het is prachtig.

Reacties zijn gesloten.